چمن مصنوعی برای سگ و گربه و حیوانات خانگی (پت)

چمن مصنوعی برای سگ و گربه و حیوانات خانگی (پت)

خرید چمن مصنوعی مناسب برای سگ و گربه با قیمت ارزان، ضد حساسیت، بدون مواد مضر و بیماری زا، مقاوم در برابر گاز گرفتگی و کنده شدن الیاف - ارسال به سراسر ایران

اگر صاحب سگ و گربه و حیوان خانگی (پت) هستید و یا قصد اضافه کردن این موجودات دوست داشتنی را به خانه خود دارید با ما در این مقاله همراه باشد تا شما را با دلایل و مزایای چمن مصنوعی برای سگ و گربه و سایر حیوانات خانگی آشنا کنیم.

چمن مصنوعی یک محصول مناسب، با دوام و بدون نیاز به مراقبت و نگهداری است که جایگزین چمن طبیعی شده است. اگر چه در سال های گذشته کاربرد های ورزشی داشته و به عنوان چمن مصنوعی فوتبالی مورد استفاده قرار می گرفته اما امروزه چمن مصنوعی به یک انتخاب محبوب برای صاحبان خانه و باغ مبدل شده است. چمن مصنوعی به دلیل عدم نیاز به نگهداری و مراقبت های مرتب نسبت به چمن طبیعی و عدم احتیاج به آب و آبیاری در تمام طول سال زیبا و ماندگار بوده و می توان از آن لذت برد. چمن مصنوعی برای سگ و گربه و هر نوع حیوان خانگی ایمن و بی خطر بوده و صاحبان پت ترجیح می دهند چمن مصنوعی را جایگزین چمن طبیعی کنند. به دلیل طراحی شگفت انگیز چمن مصنوعی ، سگ و گربه و سایر حیوانات خانگی شما می توانند از فضای باز در محیطی طبیعی با مزایای فوق العاده احساس راحتی و نشاط را داشته باشد.اگر صاحب سگ و گربه هستید برای داشتن منظره زیبا در خانه، حیاط باغ و یا هر مکان دیگری استفاده از چمن مصنوعی بهترین و کم خطرترین گزینه است. چرا که چمن مصنوعی مقاومت بسیاری در برابر سایش و کنده شدن الیاف دارد.

مزایای چمن مصنوعی برای سگ و گربه

اگر صاحب سگ و گربه و یا هر نوع دیگر از حیوانات خانگی (پت) هستید برخی از از دلایل داشتن چمن مصنوعی را می بایست در نظر بگیرد و با مزایای آن آشنا باشد. در ادامه مزایای چمن مصنوعی برا سگ و گربه و حیوانات خانگی (پت) را عنوان می کنیم:

مزایای چمن مصنوعی برای سگ و گربه

راحتی و انعطاف پذیری چمن مصنوعی

یک از بزرگترین مزایای چمن مصنوعی برای حیوان خانگی شما انعطاف پذیری آن است. اگر شما یک محصول با کیفیت از چمن مصنوعی تزئینی را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید می توانید با خیال راحت حیوان خانگی خود را بر روی آن قرار دهید . بدون این که نگران کندن الیاف چمن مصنوعی توسط چنگال های گربه خود باشید. کاری که باعث آسیب زیادی به چمن طبیعی خواهد شد. علاوه بر آن چمن مصنوعی سطحی نرم و راحت برای استراحت و خوابیدن و حتی بازی کردن سگ و گربه شما فراهم می آورد. اغلب مردم باور دارند که بافت چمن مصنوعی برای گربه ناراحت کننده است، اما در حقیقت اکثر گربه ها و حیوانات خانگی منظره سر سبز و ظاهر یکپارچه و یکنواخت چمن مصنوعی را به چمن طبیعی ترجیح می دهند. چرا که چمن طبیعی ممکن است بسیار خشک و یا ناهموار باشد.

ادرار و فضولات سگ و گربه با چمن مصنوعی آسیب وارد نمی کند

اگر حیوان خانگی شما ادرار و فضولات خود را بر روی چمن مصنوعی تخلیه کند هیچ آسیبی به آن نمی رسد و سبب تغییر رنگ چمن مصنوعی نخواهد شد. بر خلاف چمن طبیعی که می تواند توسط آمونیاک موجود در ادرار حیوانات خانگی بسوزد، چمن مصنوعی می تواند آمونیاک موجود در ادرار حیوانات خانگی و سگ و گربه را تحمل کند. بنابراین با نصب چمن مصنوعی دیگر لکه های خشک شده چمن را دیگر مشاهده نخواهید کرد. چمن مصنوعی دارای لایه زیرین نفوذ پذیر بوده و به ادارا حیوانات خانگی و سایر مایعات اجزار عبور و تخلیه میدهد تا از سطح آن خارج شوند.

نظافت آسان

نظافت و تمیز کردن چمن مصنوعی فوق العاده آسان می باشد. در حقیق بسیار آسان تر از تمیز کردن بستر زباله گربه است. برای تمیز کردن چمن مصنوعی تنها کاری که باید انجام دهید این است که فضولات حیوان خانگی خود را جمع آوری کنید، کاری که برای تمیز کردن چمن طبیعی نیز لازم است.سپس محل مورد نظر را با کمک شلنگ آب شستشو دهید. برای از بین بردن هر گونه بویی بعد از دفع ادرار سگ و گربه کافی است محل مورد نظر را با محلول آب و سرکه پاک کنید. محلول آب و سرکه به از بین برده هر گونه بویی کمک می کند. تنها با هفته ای یک بار نظافت چمن مصنوعی توسط شلنگ آب می توانید از ایجاد هر گونه بوی بد در آن جلوگیری کنید.

چمن مصنوعی محصولی ایمن برای سگ و گربه

اگر سگ و گربه و یا حیوان خانگی شما دوست دارد زمین را لیس بزند و الیاف چمن مصنوعی را در دهان خود  بگذارد، خیالتان راحت باشد که مواد سمی آن بسیار کم تر از چمن طبیعی است که در برای رشد آن از سموم و آفت کش ها استفاده شده است. از آنجا که حیوان خانگی نمی تواند چمن مصنوعی را حفاری کند، بسیاری صاحبان حیوانات خانگی از چمن مصنوعی برای سگها و گربه های خود  استفاده می کنند.

چمن مصنوعی ایمن برای سگ و گربه

بدون دردسر

یکی از درد سرهای چمن طبیعی این است که پس از قدم زدن در چمن طبیعی می بایست آثار پنجه های گل آلود سگ و گربه را از بین ببرید. اما با نصب چمن مصنوعی حیاط دیگر مجبور به این کار نیستید و از این گونه دردسرها برای سال های طولانی در امان هستید. چمن مصنوعی بر خلاف چمن طبیعی گل ایجاد نمی کند، بنابراین دیگر نیاز به نگرانی بابت چاپ پنجه های گل آلود نیست.

عدم وجود و رشد کک و کنه

حذف کامل آفات مانند کک و کنه  از روی چمن طبیعی دشوار است. وجود خاک سبب لانه سازی و تجمع بقایای برگ ها یه محیط مناسب برای پرورش ایجاد می کند. چمن مصنوعی اجازه لانه سازی و رشد به کک ها و کنه ها نمی دهید. با تمیز نگه داشتن چمن مصنوعی میتوانید احتما وجود کک و کنه را تا حد زیادی کاهش دهید.

انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای سگ و گربه

همه انواع چمن مصنوعی های موجود در شرکت تک گراس برا سگ و گربه و حیوانات خانگی (پت) مناسب می باشد. انتخاب چمن مصنوعی مناسب حیوان خانگی شما بستگی به محل کاربرد و سلیقه شخصی شما دارد. اما توصیه ما در انتخاب چمن مصنوعی برای سگ و گربه و سایر حیوانات خانگی این است که چمن مصنوعی با کیفیت تر و درجه یک را انتخاب نمایید، زیرا دوام آن در مقابله با فعالیت حیوانات خانگی و سایش بالا است. همچنین ما پیشنهاد می کنیم چمن مصنوعی که برای سگ و گربه و حیوانات خانگی خود انتخاب می کنید ارتفاع الیاف آن حداکثر32 میلیمتر باشد، زیرا با انتخاب چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف بالاتر از 32 میلیمتر در نظافت آن کمی دچار چالش خواهید شد.

چمن مصنوعی رویال 11 میلیمتر، چمن مصنوعی بهاره، چمن مصنوعی ونوس 8 میلیمتر، چمن مصنوعی پاییزه، از چمن مصنوعی های شرکت تک گراس هستند که برای سگ و گربه و حیوانات خانگی مناسب می باشند.

چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی

قیمت چمن مصنوعی برای سگ و گربه

قیمت چمن مصنوعی برای سگ و گربه همان قیمت چمن مصنوعی تزئینی است که بستگی به مورد انتخابی شما دارد. در کل قیمت چمن مصنوعی به ویژگی ها و مولفه های آن چمن بستگی خواهد داشت. این مولفه ها شامل جنس، نخ، ارتفاع الیاف، برند، کشور سازنده، نوع بافت، تراکم، ضخامت، نوع بکینگ، متراژ، وزن و ... دارد. تمامی این موارد ذکر شده تاثیر بسزایی در قیمت چمن مصنوعی مورد نظر خواهد داشت.

خرید چمن مصنوعی برای سگ و گربه

شرکت چمن مصنوعی تک گراس با داشتن سال ها سابقه در زمینه مشاوره، فروش، و نصب انواع چمن مصنوعی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای خرید چمن مصنوعی برای سگ و گربه و حیوانات خانگیو نصب آن، اطلاع از قیمت چمن مصنوعی و یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه چمن مصنوعی با شرکت چمن مصنوعی تک گراس تماس بر قرار کرده و پس از گرفتن مشاوره لازم خرید چمن مصنوعی باری سگ و گربه و حیوانات خانگی را انجام داده و منتظر ارسال چمن مصنوعی و نصب آن توسط کارشناسان حرفه ای این شرکت باشید.